ثبت نام در سایت حضرات

ثبت نام در سایت حضرات بسیار سریع و راحت می‌باشد اما میخواهیم بـه صورت قدم بـه قدم ثبت نام در سایت حضرات را بـه شـما کاربران گرامی آموزش دهیم کـه با خیال ثبت نام کنید و شروع بـه بازی و شرط بندی نمایید و درآمدهای بالایی داشته باشید.

دوستان به هیچ عنوان نگران نباشد ثبت نام در این سایت بسیار ساده و آسان میباشد و ما در سه گام به صورت رایگان برای شما کامل آموزش میدهیم.

آموزش ثبت نام در سایت حضرات

ابتدا وارد سایت حضرات میشویم اگر نمیدانید که چگونه وارد سایت حضرات شوید بهتره مقاله (چگونه وارد سایت حضرات شویم) را که قبلا برای شما عزیزان در سایت قرار دادیم را مطالعه نمایید. سپس بعد از ورود به سایت حضرات اگر با کامپیوتر هستیم روی گزینه ثبت نام کلیک مینماییم اما اگر با موبایل هستیم با تصویر زیر رو به رو هستیم که در این صورت روی منوی سمت راست در بالا که به صورت سه خط میباشد کلیک مینماییم.

ثبت نام در سایت حضرات

بعد از کلیک روی دکمه سه خط با تصویر زیر رو به رو خواهیم شد سپس روی دکمه ثبت نام کلیک مینماییم.

ثبت نام در سایت حضرات

بعد از کلیک روی دکمه ثبت نام با تصویر زیر رو به رو خواهیم شد سپس با پر کردن تمامی موارد لازم روی دکمه ثبت نام کلیک مینماییم.

ثبت نام در سایت حضرات

تبریک میگوییم شما به راحتی توانستید در سایت حضرات ثبت نام نمایید کافیست از قسمت منوی بالا روی دکمه ورود به سایت کلیک کنید و وارد سایت شوید و با شارژ اکانت کاربری خود شروع به بازی کردن در سایت hazarat نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید